Cilinder

Kialakul.

Friss topikok

Nem valami Zupper

2013.10.04. 20:08 Cili, a hebrencs

Az a baj a Városban bloggal többek között, hogy minden tökéletes és ennyi pénzért pont jó, meg textúraügyileg kiváló, illetve a törzshelyük lesz, aztán elmegy az ember csekkolni a helyet, és - biztosan én vagyok túl finnyás, de - kap valami löttyentős moslékot vályúban.

Így jártam ma a Zuppa nevű levesessel, amit mondjuk kivételesen a DiningGuide listáján találtam rögtön a Bors után, gondoltam annyira rossz csak nem lehet.

Pedig de. A megújult és rendesen felfutott Lövőház utcán, ami Buda Kazinczy utcája, (az új cserpes és az új medvehagyma), beléptem egy nagyobb kriptába, ahol 90-es évek végi menzahangulat, meg egy kedves, de viszonylag szerencsétlen eladólány fogadott.

Persze, néha zavar a Kazinczy utca zsúfoltsága, de itt azt éreztem, hogy az elmúlt évszázadban nem járt erre ember. 

Eleve nem szerepelt az étlapon a fügés leves, amiért mentem (hirdették a fészbúkon), helyette körtéset kaptam termoszból. De nem volt valami meleg.

Kárpótlásul kértem egy fügés mustáros szendvicset, mire a csaj megkérdezte, hogy tortillába vagy szendvicsbe. Tisztára megilletődtem és mondtam, hogy szendvics. Namost az egész heti kajálásom a péksüti-túrórudi-szendvics hármasból állt, szóval valami meleget vártam, de akkor már sejtettem, hogy ez nem olyan borsféle bagett lesz.

Elém tettek egy hatalmas kenyeret, benne jégsalátával és izével. Így nézett ki. 

IMG_20131004_160927_1.jpg

Majdnem a könnyeim csordultak ki a száraz péksütemény láttán, és próbáltam erősen összpontosítani, de nem tudtam beleharapni. 

Szóltam a lánynak, hogy mégis elvinném, mire zavarba jött, letépett egy nevetségesen alulméretezett alufóliát, megpróbálta belecsomagolni, de látszott, hogy esélytelen. A kilógó részeket eltakarta egy szalvétával és a kezembe nyomta, zacskó nélkül. Belegyömöszöltem a táskámba a képződményt, és átmentem Noémi barátnőmhöz, ahol újra próbálkoztam a megevésével.

Először leszedtem a tetejét, mert minek, majd a jégsalátát, mert nem szeretem, és végül maradt a mustárral megkent kenyér. Igen. Füge sehol. Voltak gyanús kockák elvétve, csirkének néztek ki, de ezt nem is merem feltételezni, mert a szendvics leírásában nem volt benne a csirke, és azért elég durva lenne, hogy nem szólnak, mondjuk mi van, ha vega vagyok.

Szóval többet ide nem megyek. 

Remélem hoztam az elvárt modorszínvonalat.

A bejegyzés trackback címe:

https://nyulvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr305551831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.kakaó 2013.10.05. 14:03:49

a kep alapjan az egyetemi bufeben adtak anno ilyet
süti beállítások módosítása