Cilinder

Kialakul.

Friss topikok

Hogyan írjunk jó évértékelőt?

2014.01.03. 21:02 Cili, a hebrencs

1. Pontról pontra.

Januárban munkahelyet váltottam, háromszor voltam külföldön, júliusban szereztem egy macskaállatot, októberben egy influenzát, decemberben karácsonyi ajándékokat.

Most mindannyian boldogabbak vagytok legalább 10%-kal, hogy ezt tudjátok.

2. Tanulságot levonva.

Rájöttem, hogy az élet illékony, a szabadságok annál rövidebbek, minél inkább várjuk őket, az emberekben sokszor csalódni kell, és macskapisi nem olyan illatos, mint a filmekben.

A bennem élő OraveczCoelho krokodilkönnyeket ejt a mély meghatottságtól és az élet értelmének villámcsapásszerű felismerésétől.

3. Számvetés jelleggel.

2013-nak szinte remény nélkül indultam neki mind a munkát, mind a kapcsolataimat illetően. Egy év alatt sikerült egy fokkal magasabbra lépnem a karrierem, és pontosan 3 fokkal a párkapcsolatom szempontjából, hiszen ha jól számolom, pont ennyi szakításon mentem keresztül. A 2014-es évet nemcsak tapasztalatokkal gazdagabban, hanem boldogabban is kezdem. 

Az igazi seggfejek előbb-utóbb mind odaérnek a Modorba vezető ösvény végére, és onnan már nincs visszaút.

4. Célozgatva.

Márciusban vége lett egy hosszú történetnek, és újabb kezdődött, ám ekkor még nem tudtam, hogy nem érdemes olyannal kezdeni, aki csak akkor kell, amikor én neki nem. Szerencsére hamar átlibbentem csöbörből vödörbe. 

Vajon a genyók boldogok attól, hogy genyók?

5. Nekem bezzeg.

Mióta meghoztam a szükséges döntéseket, sokkal jobb az életem. Imádom a munkámat, a barátaimat, a lakásomat, a pasimat. Nem nézek barátok köztet, szőke a hajam, egy számmal kisebb nadrág kell, többet szekszelek, mint futok. Minden reggel egy félmeztelen félisten és egy teljesen szőrös macska mellett ébredek. Szebb, tisztább, szárazabb érzés.

Az iróniát már krisztus előtt nyolcszázhatanötben vagy még korábban feltalálták, aki nem használja, az meg is érdemli. Azt pedig már a világegyetem keletkezése óta tudjuk, hogy a saját boldogságunkat mások arcába tolni csak akkor kifizetődő, ha mi vagyunk Katalin hercegné, egyéb esetben számos barátaink elvesztésével járhat. Több fájdalom, kevesebb csillámpóni, mert csak akkor szeretnek, ha szar.

Mivel nyilvánvalóan kijelenthető, hogy az évértékelőknek semmi értelmük, az enyém érdeklődés hiányában most is elmarad. Egyébként kurvajó évem volt!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyulvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr485729374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása