Cilinder

Kialakul.

Friss topikok

Behódolás felsőfokon

2013.07.29. 14:33 Cili, a hebrencs

Mielőtt macskám lett*, minden ismerősömet megkérdeztem az állattartás előnyeiről és hátrányairól, felkészültem, elolvastam a vonatkozó szakirodalmat. Erre mégsem lehet felkészülni, biztos minden példány más, az enyémmel ezek a dolgok vannak.

Szőrös lettem

Rendesen hullik az állatnak a bundája, hiába mondták hogy nem vészes, de, az. Minden nap porszívózás (mely elől az állat kétségbeesetten menekül), mire hazaérek így is szálldosó szőrcsomók, minden ruhám szőrös, minden textília szőrös, macskává válok lassan én is.

A szőrös lepedőre jó megoldás a fekete lepedő. Ugyanis azon nem látszik. Amit nem látunk, az meg nem fáj ugye. Nekem legalábbis, de erről meg kell kérdeznem előbb-utóbb uram és parancsolóm (Őfelsége, az Állat) véleményét. Elképzelhető, hogy nem megfelelő neki a lakás tisztasági szintje.

Lepakoltam kicsit...

Kedvenc tevékenysége felugrani polcokra, szekrényekre, és a szerinte rossz helyen lévő dolgokat apró mancsmozdulatokkal rövid idő alatt eltávolítani, azaz lelökni. Mindent. A leeső tárgyak zajától megijed, néz rám az "Önnek van ötlete, mi történhetett? Mert nekem semmi..." fejjel. Így.

IMG_20130724_194040_1.jpg

Lakberendező képességeit nagyra értékelem, azonban a káresetek számának súlyos növekedése miatt muszáj volt óvintézkedéseket bevezetni. 

IMG_20130721_100707.jpg

Nappal alszik...

...hogy ne unatkozzon, amíg nem vagyok otthon vele, ezért éjjel ébren tud lenni, és szórakoztatni engem. Szerencsére a korai keléssel nincsenek azóta problémáim, stabilan beálltam a 4.30-as ébredésre, ennek szükségességét az Állat ajtókaparással és hangos beszéddel (nyávogással) jelzi felém. Nincs szükség ébresztőórára sem, nagyon jó nyugodtan aludni, nem félve a felébredés elmulasztásától. 

Egy nemesi családból származó Őfelségével mégsem alhat egy ágyban az ember, az Állat az általa kijelölt 4.30-as időpontig a szobán kívül foglal helyet, azután pedig az ablakpárkányról néz, vagy a szekrényben tisztítja meg a ruháimat, hogy szépek legyenek, mire felkelek. Időnként mellém huppan és 7 kilójával megmasszíroz kicsit, hogy jobban aludjak, illetve ébredjek. 

Rendes állat

Ezért az evéssel és a tisztálkodással nincsenek gondjai, minden szépen, szabályszerűen történik. Nem spriccel, nem hány szőrgombócot, nem pottyant mellé, és nem kotorja ki az almot, mint ahogy ez egy ilyen magas presztízsű família gyermekétől el is várható.

A fésülködést beépítette napi teendői közé, ezért az általa kiválasztott időpontban kiszőrözöm a bundáját, hogy megjelenése minden pillanatban tökéletes legyen. Nagyon kegyes hozzám, csak a különösen könnyen csomósodó részek bogozásánál harap belém, a többi testrészeit minden győzködés nélkül kínálja fésülésre.

Testgyakorlás

Előkelő uralkodó nem tespedhet egész nap a szekrényben, ezért Őmorcossága napi háromszor egy óra testmozgást iktatott be napirendjébe, amiből kétszer egy órában az én segítségemre is szükség van. Egy órában kaparófán edzi magát, kétszer egy órában pedig közelharcot tanít nekem, amiért igen hálás vagyok, hiszen ez a tudás később jól jöhet számomra esteli hazamenetelek alkalmával. A harcot kiegészíti gyors vágtázással és padlón történő korcsolyázással, mozdulatait kecses drifteléssel zárja. 

Jó dolog ez, ajánlom szívből mindenkinek!

* Köztudott, hogy a macska tartja az embert, és nem fordítva, tehát a mondat helyesen: mielőtt egy Macska szolgálatába szegődtem volna.

A bejegyzés trackback címe:

https://nyulvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr575432077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása