Cilinder

Kialakul.

Friss topikok

Hogyan fussunk boldogan

2013.06.14. 12:03 Cili, a hebrencs

Már megint futunk, de most más szempontból.

"Múltkor ráébredtem egy dologra. Azért utáltam én régebben futni, mert csak túléltem. Próbáltam nem a futásra figyelni, néztem az órát és igyekeztem letudni a kilométereket. És sosem értettem, milyen csodáról beszélnek a futók, ami miatt boldogság a futás.

Na, mert nem így kell. Sajnos a kívánt állapot eléréséig azt kell csinálni, hogy minden egyes mozdulatot tudatosan teszek meg. Mozgatom az izmaimat és nem hagyom, hogy a lagymatag áramlat vigyen. 

Ez semmilyen sebességbeli növekedést nem eredményez, mindössze ott vagyok fejben. Közben lehet máson gondolkodni, de én emelem a testem, én mozgatom, és én határozom meg, hogy mennyit mozogjon, hiszen képes vagyok uralni. Nincs "amennyit majd bírok". Annyit bírok, amennyit akarok, én döntök.

Ha ezt a tudatot és tudatosságot sikerül elérni, onnantól boldogság a futás. Nem mindig, és csak pillanatokra, de haladok. 

Nem megúszni kell, hanem csinálni, nem könnyű, viszont nehéz, de megy, mert tudom, hogy képes vagyok rá."

Coelho

Inspiráció futáshoz:

32fb12b7b915ab573a0c5c29cf4d9572.jpg

7ad2cdc5147ec04622e904bd1cb964ef.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://nyulvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr975361181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása