Cilinder

Kialakul.

Friss topikok

A Prosti pizza

2013.08.06. 14:52 Cili, a hebrencs

11.30 A Vespától rendeltem, mert ők az egyetlen minőségi olasz étterem, akik szállítanak a munkahelyemre.

Eddig 10-ből 11-szer elcseszték a rendelést, de túltettem magam ezen.

A netpincéren több címmel vagyok fenn, ebből kettőt használok, nem hiszem, hogy ez gondot kellene okozzon egy étteremnek. A munkahelyi címemre rendeltem, majd megjegyzésbe odaírtam a számot, amin hívjanak, mert valamiért nem engedi a rendszer, hogy átírjam a számom, és a volt barátomé van megadva.

11.17 Megrendeltem a pizzát, majd 2 perccel később a munkatársam is rendelt tőlük. Hamarosan megérkezett az ő rendelése, az enyém nem. 

12.20 Felhívtam a Vespát, azt mondták, benézték, küldik.

12.30 Majd felhívott a volt barátom, hogy a futár ott áll a lakásom előtt... 

12.35 Utána hívott a Vespa, hogy a futár rossz helyre ment, de friss pizzával és ajándék desszerttel érkezik hozzám hamarosan.

13.40 További egy óra múlva megkérdeztem mi van a pizzával. A diszpécser azt mondta, a futárnak lerobbant a motorja, de azonnal jön a következő, és 5 perc múlva ott van.

14.15 További 40 perc múlva ismét telefonáltam, a hölgy azt mondta, a futár 15 perce elindult.

14.20 Visszahívott a hölgy, és részletesen elmesélte, hogy hol tévedt el a futár, és hol fordul le épp.

14.35 Felhívott a hölgy, és azt mondta, a futár az épület előtt áll, és nem tud bejönni. Érdeklődtem, hogy miért nem használja a csengőt?

14.36 Átvettem a pizzát a rossz kapunál várakozó futártól. A futár fel volt háborodva, mert ő már a jó kapun is csöngetett, de azt mondták, nem ismernek itt (a munkahelyemen.) A pizzaszámla B. Dávid nevére volt kiállítva. Rosszallását fejezte ki, amiért vagy 100 km-t utazott miattam.

14.40 Konstatáltam, hogy az ajándékdesszert ismét lemaradt, majd elfogyasztottam a következő felirattal ellátott sonkás-gombás pizzát. 

972111_10151773031499551_916994819_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://nyulvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr335447645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.kakaó 2013.08.06. 22:40:48

a prosti minden bizonnyal a belso roviditese a prosciuttos pizzanak, don't worry

.kakaó 2013.08.06. 22:41:30

a prosti minden bizonnyal a belso roviditese a prosciuttos pizzanak, don't worry
süti beállítások módosítása